MENU
Information sharing thread on the past life of NIJISANJI EN[XSOLEIL]

Alban Knoxの前世(中の人)はRitakaで転生 年齢や顔出しは?

  • URLをコピーしました!

NIJISANJI ENに所属しているチャンネル登録者数10万人を超えるAlban Knox(アルバーン・ノックス)の前世(中の人)、年齢や顔出しについてまとめました。

目次

Alban Knoxの前世(中の人)はRitakaで転生

Alban Knox(アルバーン・ノックス)の前世(中の人)はTwitch配信者、VTuberとして活動していたRitakaということが判明しました。

Ritakaは2011年6月頃から音ゲーのosu!のプレイヤーとして活動していました。

2017年7月27日にTwitchにて「Giants/Improving/Casual talk!」というタイトルでSummoners War: Sky Arenaの配信をし、活動を開始しました。

本格的に配信をし始めたのは2018年7月3日頃で毎日osu!の配信をし続けていました。

2021年5月27日には「IT’S DEBUT TIME!!! 25 HOUR STREAM! 🙂 <3【VTuber】」というタイトルで配信を行いVTuberデビューしました。

主な配信内容としてはosu!が3404時間、Arknightsが415時間、Minecraftが295時間、雑談が229時間、バイオハザード RE:2が151時間、バイオハザード3 LAST ESCAPEが145時間、バイオハザード RE:3が101時間など多数のゲーム配信を行っていました。

平均同時接続数は30~90人ほどだったみたいです。

2022年1月30日頃に「HI FRIENDS 🙂 | FINAL STREAM / RETIREMENT TODAY !graduation」というタイトルで最後の卒業配信を行い活動を終了しました。

Alban Knoxは2022年2月27日に初配信を行いNIJISANJI ENデビューしたことから関連性が高いです。

Alban Knoxの前世(中の人)がRitakaとわかる根拠

Alban Knox(アルバーン・ノックス)とRitakaは声や話し方が一致しており他にも多数の共通点があります。

osu!と太鼓の達人が好き

Alban KnoxとRitakaは音ゲーのosu!と太鼓の達人が好きという共通点があります。

Alban Knoxの配信

初配信にて好きなゲーム一覧にosu!と太鼓の達人が記載されていることが確認できます。

Ritaka

osu!のプレイヤー情報を確認したところosu!のプレイ時間は2401時間でosu!taikoのプレイ時間が129時間となっています。

Twitchでもosu!の配信を大量に行っていたことから相当すきなことがわかります。

バイオハザードシリーズが好き

Alban KnoxとRitakaはバイオハザードシリーズ(Resident Evil Series)が好きという共通点があります。

Alban Knoxの配信

初配信にて好きなゲーム一覧にResident Evil Seriesが記載されていることが確認できます。

Ritakaの配信

Twitch配信歴を確認すると、Resident Evil 2が151時間、Resident Evil 3: Nemesisが145時間、Resident Evil 3が101時間、Resident Evilが17時間、Resident Evil Villageが15時間、Resident Evil 4が14時間、他にも多数の色々なシリーズのゲーム配信を行っていました。

バイオハザードシリーズはほとんどプレイしていることから相当好きなことがわかりますね。

PSYQUIが好き

Alban KnoxとRitakaは音楽家のPSYQUIが好きという共通点があります。

Alban Knoxの配信

初配信にて好きな音楽一覧にPSYQUIが記載されていることが確認できます。

Ritakaのお気に入り

Ritakaのosu!のユーザーページを確認するとPSYQUIの曲がお気に入りに登録されていることが確認できます。

他にもCamelliaなど好きな音楽が一致しているものが多数あります。

Alban KnoxとRitakaの声の比較

Alban Knoxの声

【DEBUT STREAM】HERE TO STEAL YOUR HEART
【DEBUT STREAM】HERE TO STEAL YOUR HEART【NIJISANJI EN | Alban Knox】

Ritakaの声

Otaku Talks! | imRitaka
Otaku Talks! | imRitaka

Ritika(Alban Knox)の年齢や顔出しは?

Ritaka(@imRitaka)宛のツイートを確認したところ8月9日に誕生日を祝われていることが確認できました。

そしてTwitterのプロフィールには生まれた年が1996年と記載されてありました。

ですので生年月日は1996年8月9日で年齢は26歳ということになります。

ついでにosu!のユーザーページの過去のアーカイブをみてみても年齢を公開していたみたいです。

顔出しに関しては2019年のosu!のイベントでマスクをしていますがWEBカメラを使って配信に参加していました。

この時からマスクで顔を隠していたとなるとマスクなしで顔出しは一切してなさそう?ですね。

Ritika(Alban Knox)の顔
https://youtu.be/QX88-4a8CS0

osu!配信者が紹介されている記事にて顔が公開されていました。

Ritika(Alban Knox)の顔2
https://www.dexerto.com/

上記画像の掲載されている記事ではなぜか名前が「imRikita」と書かれています。ですが書かれてあるTwitchのリンクに飛んでみると「imRitaka」のアカウントに行くので名前の表記を間違えているだけかと思われます。

この記事が公開された際にはTwitterのリプライを確認すると「Rikita」と書かれてあることに対して突っ込まれていることが確認できます。

まとめ

  • Alban Knox(アルバーン・ノックス)の前世(中の人)はTwitch配信者、VTuberとしてosuの配信をメインで活動していたRitakaで2022年1月30日頃に卒業配信を行い引退した
  • Alban KnoxとRitakaは声や話し方が完全に一致しており、osuが好き、バイオハザードシリーズが好き、PSYQUIが好きなど多数の共通点がある
  • Ritika(Alban Knox)の年齢は26歳で顔出しはマスクありですがしていた
  • URLをコピーしました!
4.6K Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
2023年2月8日 00:37

Watching alban’s mengen stream has answered some questions in my head.
I do not know how long niji en prepared for the ar live but clearly, the ar live preparations took a huge toll on alban and that was why it felt like he was not there when he was streaming after his december break and it bothered me.
Maybe his decision to stop making schedules has something to do with that, too? Multitasking might be hard for someone like him who excels faster if he focuses on only one thing. Ngl his streams became less exciting because most of his focus was directed at the upcoming ar live (which is sadly cancelled) and improving his singing. I am glad that alban finally open up about it because i can see the alban that i know acting like himself again in mengen. I hope that he will take his break seriously this time and try not to think about work because come on! Being hardworking is admirable but a body has limits! I am also worried about the happy room thing he did even if it was meant as a joke because maybe that is his mental state rn and it is not good. Have a good break, alban!

Anonymous
2023年2月8日 01:30
Reply to  Anonymous

This is a high possibility, i kinda understand what you are getting at. With all the pushbacks for his projects and stuff, the commitment they gave and the effort as well for the ar live and it not pushing through put a toll on everyone, and tbh it kinda shows with everyone taking a break. True, hopefully this break will give him a breather with all of this back to back issues.

Anonymous
2023年2月8日 03:49
Reply to  Anonymous

he will graduate soon so he was so pissed off by the cancel of AR live, it’s his last show on board. also he feels niji have cheating on him tell him he can transfer to nijiJP but it’s not happening, omg. mind broken meow meow.

Anonymous
2023年2月7日 16:39

did you guys watch uki’s new MV? the stargazer representing Alban was missing in the end, did this imply anything ? :O

Anonymous
2023年2月7日 17:15
Reply to  Anonymous
Anonymous
2023年2月7日 22:07
Reply to  Anonymous

thank you for sharing 😀

Anonymous
2023年2月6日 18:17

Did alban delete his recent voice tweet? I can not find it anymore. TT

Anonymous
2023年2月6日 18:20
Reply to  Anonymous

Oh nevermind. I found it. I am alblind lol.

Anonymous
2023年2月6日 10:19

https://twitter.com/pe4rrrrrl/status/1622229493246230528?s=20&t=gR2JJYcPAisj_YcReWfXoQ i don’t wanna pay 5 dollars for a streamer i don’t watch that often i just wanna see butt please someone share the code

Anonymous
2023年2月6日 13:10
Reply to  Anonymous

Its the numbers in the message below lol

Anonymous
2023年2月5日 09:49

did anyone know what is 120313?

Anonymous
2023年2月5日 13:08
Reply to  Anonymous

alban’s secret code with mods group

Anonymous
2023年2月5日 20:03
Reply to  Anonymous

really? it’s fucking favoritism.

Anonymous
2023年2月5日 20:06
Reply to  Anonymous

but what does it mean? contect number irl? only-fans sex phone hins?

Anonymous
2023年2月5日 22:20
Reply to  Anonymous

I think you mixed it up with 12003 (1:20:03) which is a timestamp for Hachigaku radio with Oliver. It’s a timestamp where Alban said “I love you and some Takaradachis (mostly from fan discord) sometimes uses it as an expression for saying ily. The 120313 is from his recent member stream where he painted those numbers on the wall. The numbers aren’t anything serious though since he was just trolling/trying to scare us around (someone in chat asked what the numbers meant) so he went scaring us by asking “what if it was a date” and if it was then “what happened on dec 3, 2013?”

Anonymous
2023年2月5日 23:59
Reply to  Anonymous

so what is 120313?
someone said it is membership open date 12Mar, but what is the “13” stand for?
where can i watch the Hachigaku radio achieved to check is it real? i thought it is paid item and i havn’t join before.

Anonymous
2023年2月5日 06:19

comment image

Alban Babe has never tried a sauna before…how pure how seiso is this sultty cat Albannnnn TOT

sauna cat….so GAY…TOT
what if alban baby cat got rape in sauna and shower rooom omg
OMG sweaty alban sweaty sweaty TOT

what if ojisan can’t help wanna to rape alban babi so bad….OMG OMG OMG our cute cute little meow meow the town’s carousel TOT

the 27 yr old sweaty crybaby albi OMG TOT
i want to lick baby alban sweaty sweaty ass TOT

PERO PERO PERO PERO PERO PERO PERO TOT

Anonymous
2023年2月6日 21:53
Reply to  Anonymous

Wait how do you know he’s 27

Anonymous
2023年2月5日 05:54

Can the neet nerd dork cute cute Alban got a decent massages without being preyed on freely? PLEASE HELP UKIKI MAMA!!
actually i used to work in a beauty and skincare brands, there’re hardly to get a single skincare in decent price without hard selling, they usually go with fancy expensive multi-package.

to aviod the aggressive egotistical delulu takaradachi, dont get me wrong im not babying.
can’t wait to hear his adventure in salon. LOL

Anonymous
2023年2月5日 05:11

SEXCAT AlbanBABY want a facial massages….TOT
can rub rub on his little chubby cheek….TOT
when his fall asleep on the facial bed…I pull out my cock from my crotch, put it on his chubby face give him the real massage. TOT
Alban sleep like a baby, he sucks my glans in his sleep, ALBAN is sooo cute BABE my cum is on his face TOT
OMG Alban TOT….
MY Little sultty whore babe Albi, why did you like this? TOT

Please have a nice sleep MY sultty cat Albanbabeeeee TOT

comment image

Anonymous
2023年2月6日 21:54
Reply to  Anonymous

You’re thirsty human

Anonymous
2023年2月5日 03:19

Don’t cry Alban TOT
At least you had have nice Sushi!!

Anonymous
2023年2月5日 00:54

I LOVE NAGI NYAN NYAN NAGI HATE TAKARAGACHIS NYAN NYAN I HATE TAKARAGACHIS – ALBAN

Anonymous
2023年2月5日 01:14
Reply to  Anonymous

omg anon its oldfags now.
Alban have no friends no bitches no bestie no life, poooor broken alban meow meow

Anonymous
2023年2月4日 23:55

How to relax? I Recommend HAVE SEX 🙂

Anonymous
2023年2月5日 00:53
Reply to  Anonymous

SEXCAT HAVE SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX
cum until lose consciousness is soooooooo relaxxxx don’t you know
SEXCAT SEXCAT SEXCAT SEXCAT

Anonymous
2023年2月5日 01:11
Reply to  Anonymous

OK Alban please be safe, remember condom even you assplay

Anonymous
2023年2月5日 07:47
Reply to  Anonymous

Alban….

massage…..best ways to relax……

massage…..best ways to have sex……

……prostate massage…

prostate massage prostate massage prostate massage

for real….cum to relax is the best <3

Anonymous
2023年2月4日 15:37

Is okay psychos, Sonny is back to stream so yall can stop camping here and hate watching Alban. Or keep doing it, idk, you’re giving him views and relevance anyway.

Anonymous
2023年2月4日 15:45
Reply to  Anonymous

what are you talking about?
what happening about sonny? did member stream said something?

Anonymous
2023年2月4日 15:51
Reply to  Anonymous

sonny has nothing to do with this dumbass

Anonymous
2023年2月4日 15:54
Reply to  Anonymous

anon you looked like hate watch in this page more, maybe you should stop camping, touch some grass irl and remember take your meds.

Anonymous
2023年2月4日 16:04
Reply to  Anonymous

idk what are yor referring to, Sonny was in collab streaming, no briskadets have times for this pages, idk you are baiting or not, stop shading and try to pick up fight and hate on other fandoms. it’s enough.

Anonymous
2023年2月4日 22:00
Reply to  Anonymous

weak bait trying to stir shit up between takaradachis and briskadets we’re like close cousins lol

Anonymous
2023年2月4日 23:57
Reply to  Anonymous

altho i argee do not bring other’s fandoms to fight
but “cousins ” is cringe as FUCK LOL

Anonymous
2023年2月5日 09:51
Reply to  Anonymous

you’re cringe AS FUCK LOL

Anonymous
2023年2月5日 00:04
Reply to  Anonymous

lmao do all takaradachi love “family” shit, everyone are close like your cousins and brothers sisters and family even they shit on you.
Are you CN who used to say Taiwan is family All the SEA is belong to China bla bla bla?

Anonymous
2023年2月5日 02:17
Reply to  Anonymous

ew have your delulu elsewhere
briskadets hate you all

Anonymous
2023年2月5日 02:28
Reply to  Anonymous

Agree. Just ignore these idiot trolls. Briskadets love Takaradachi too uwu

Anonymous
2023年2月5日 06:22
Reply to  Anonymous

menhera kadets fucking hate yall disgusting takaragachi, fuckyou all

Anonymous
2023年2月5日 06:48
Reply to  Anonymous

wait what…im not briskadeet at all…
even i do watch sonny b-but i want to fuck alban harder TOT
I LOVE breakable mental destoryed meow meow Albi so soooo much TOT

don’t takaradachi said Alban can go wild…TOT doesn’t Alban baby said he love it? TOT
i don’t even supa bait to Alban at alllll TTOTT

…why can’t i said what i want…TOT

why…..TOT i just want my sulty meow meow alban….TOT
takaradagi…u are so means…TOT

Anonymous
2023年2月4日 15:06

anon, what is 120313?
date? nhentai doujinshi code? AV code?

Anonymous
2023年2月4日 15:10
Reply to  Anonymous

120313? what did you done to reimu?? ALBAN??

Anonymous
2023年2月4日 14:47

POOR Alban meow meow
No Bestie No Maiden
No Brain cells No Remembrance
POOR MEOW MEOW NO FRIENDS

Deep down we are BONDING

Why does Alban so rapeable so fuckalbe so adorable

i LOVE my loser little meow meow cat waifu
PLEASE CRY MORE i am coming!!!!!

comment image

LMAO

Anonymous
2023年2月4日 13:28

Alban camping fr fr. Without saying too much from the stream, i remember a thread here about him working while in Japan and he kinda said some people speculated it but tbh, i have never seen a thread like that in twitter other than here, and even here, it’s just speculation. LMAO.

Anonymous
2023年2月4日 14:18
Reply to  Anonymous

Albi Babe STOP Camping HERE!!
Get the Fuck Out lmao

Anonymous
2023年2月4日 15:25
Reply to  Anonymous

tbh everyone have brain cells could figure out Alban jpn’s trip is working trip lmao.
Anyways, at least you had have nice sushi Alban babe don’t cry lol

Anonymous
2023年2月4日 15:26
Reply to  Anonymous

*was
lmao
hope everyone have a nice sushi too

Anonymous
2023年2月4日 15:45
Reply to  Anonymous

I mean, it was easily understandable that it was also work related but what i mean is I actually never seen any discussion about it on twitter only here that’s why i think he camps. LOL.

Anonymous
2023年2月4日 19:41
Reply to  Anonymous

nhn when alban said something like “Some people may say Alban have just finished his breaks, why start take a break again?” i don’t found many of comments have been complaints about his break, and people who used to mocking his singing, i don’t think Alban is camping here ONLY, yeah i think may have other board or he is actally camping in both 4chan and here.

Anonymous
2023年2月4日 20:18
Reply to  Anonymous

That’s it. ^ honestly, I haven’t seen any open discussions in twitter regarding issues talked about here and in 4chan (altho, I don’t go to 4chan). That’s why it does feels he camps here and yeah, 4chan and other anon forums, too.

Anonymous
2023年2月5日 00:19
Reply to  Anonymous

huh actually…..4channer mocked Albans’ karaoke alot. they always said if you listen to aster /alban/vox’s cover or karaoke you will have courageous to do karaoke 🙂 (anyways vox had revenge in his cover)
but still some of 4chan anon said Alban’s sing like a anime boy is cute as fuck, cutessss as fuckable, it’s erotic and make me harrrrd 😀
My opinion is: ALBAN STOP CAMPING IN ANONS SITES anyways im glad my honry shitpost are free in yor head <3 LOVE my pussy silly dumbass cat <3 <3 <3 otsuuuuuu take a nice BREAK

Anonymous
2023年2月5日 00:41
Reply to  Anonymous

rent free*rent free*rent free*rent free*

Anonymous
2023年2月4日 12:24

Alban’s menge end.
what? A bunch of topics he said he would talk about later in the Q&A session, where? wait you short memory dumb cat lol
need correction camp asap.

Anonymous
2023年2月4日 12:31
Reply to  Anonymous

shut up the sexy stream is worth more than things we won’t see for months and will just stress him out to talk about.

Anonymous
2023年2月4日 14:17
Reply to  Anonymous

b-but dumb silly pussy cat said he would talk later…
uwu uwu YOU are babying silly dumb cat STOP IT uwu uwu

Anonymous
2023年2月4日 11:38

psychotic cat CUTE
I have to fuck him right now.

Anonymous
2023年2月4日 00:48

lmao Alban STOP camping your pages

comment image

Anonymous
2023年2月3日 21:57

Alban karaoke coming soon!!!!!

Anonymous
2023年2月3日 17:30

TOT Alban pooor little meow meow…so cuteeeeee….
so weak….TOT so broken…. TOT
he even struggling in matching and folding socks TOT
i fucking love man he is 27 stilllll cryyy like a baby omg he is soooo cuteeeeee TOT
did he cry while he cum …omg i want to lick his panty TOT
Alban baby meow meow please cry more PLEASE omg TOT

comment image

Anonymous
2023年2月3日 00:34

HI Guys im back OMG Alban babe meow meow oh nyoooooo
Alban mentally destroyed….so poor so weak…TOT
omg i want to hear Alban cry….omg i want to lick his tear…TOT
i will tell him he is a good boy while fuck him so hard TOT
Alban sucking my dick with sobbing OMG I LOVE YOU ALBAN TOT
ALBAN’s tear…..Sweeeeeeeeeet TOT…Alban mind broken..so cute…TOT
Alban babe don’t cry i will help you lick offffff alllll yourrrr tearrrr TOT
BABY ALBAN LOVE TOT

comment image

Anonymous
2023年2月2日 19:22

Even if i can’t watch the ar live, i feel bad that it is cancelled… i hope the streamers will be okay, especially alban because he finally mustered the courage to give singing a try again…

Anonymous
2023年2月3日 01:07
Reply to  Anonymous

that’s means they can practise more – Sonny Brisko

Anonymous
2023年2月4日 00:57
Reply to  Anonymous

He just said “me” not “we” anon chama

Anonymous
2023年2月4日 14:22
Reply to  Anonymous

lmao what’s the difference

Anonymous
2023年2月4日 14:49
Reply to  Anonymous

sasuga sonnyban hater *ship hater *sadge

Anonymous
2023年2月2日 14:09

alban poor meow meow.

Anonymous
2023年2月1日 15:19

anon, let me remind you, he can be wild doesn’t mean you can do sexual harassment to him, you are literally saying the woman is whore you can rape her. it’s different between he makes drity joke and supa payment to dirty on him.

Anonymous
2023年2月1日 13:05

What is this supa thing about and in which stream was this happened? No one really explain it here

Anonymous
2023年2月1日 14:32
Reply to  Anonymous

the last stream Alban’s zatsu talking about jp prsk tournament, at the 2hr supa reading he received a tons of supa is sexual harassment in japanese, like can i lick your panty.
you can check in https://hololyzer.net/2j3j/archive/superchat/Iwlq-t_xYA0.html

Anonymous
2023年2月1日 08:32

It seems like i opened a can of worms of me venting out in regards to the fansa comment i made. Again let me reiterate and clarify, he can do whatever he wants, he is an adult, its his channel and his stream, on my end i can skip too much fansa anyways. It was just me venting, was it because i was annoyed? Frustrated? No, it just weirded me out so i vented. I actually find him being a degen in some streams funny like his collab with Fulgur in Valheim or the collab with Merry, Aesthel, and Kyo in Fortnite – i go with those but the fansa in zatsu, it just weirded me out, that’s it. And for fans who thinks that if one feels uncomfortable abt the jokes, they should just probably leave Alban, isn’t a bit extreme to suggest? Again, i can skip that part of the stream, it is just me venting. Alban is one of my comfort streamers-i love his gameplay and his commentary, and i love to being horny on him, i just don’t do it on chat, that’s it.

I get it when some of you says he is comfortable enough to joke around like that, or that he knows how to set his boundaries. Again, my vent is just on my end. If he and the chat will take it as a criticism, I don’t mind. I know he is knows the implication of those supas that were down bad and if he enjoys it then go. But for fans like me, or for the first time watchers of him, it would be a different “story” you know? That’s why I also get it if some fans find the fansa over the top.

I said what i needed to say, i am good now. LOL.

Anonymous
2023年2月1日 11:06
Reply to  Anonymous

too long too prolix, what’s your point?
he can do whatever he wants, you can skip that part of the stream?
if some listener find the fansa over the top, they should just leave Alban, and you don’t think this suggestion is extreme?

Anonymous
2023年2月1日 11:33
Reply to  Anonymous

Yes. Why? Is it wrong to clarify myself when there is a discourse happening atm? The discussion has come to “sexual harassment” and stuff, and that was not my intention when i vented so i felt like clarifying myself.

Anonymous
2023年2月1日 12:57
Reply to  Anonymous

anon you are truly egotistical writing a wall of words for yourself. who cares.

Anonymous
2023年2月1日 14:38
Reply to  Anonymous

Apparently it seems like you do because you took the time to comment and if you think about it, everyone is egotistical in some form when they share their opinions and criticism online.

Anonymous
2023年2月1日 13:02
Reply to  Anonymous

you seems to think being an adult is an excuse for things,
tbf cant ‘do what you want’ when you work for corpo and have a huge following of fans who pay a good chunk for your living for consistent and stable entertainment/streaming aka his job lol

Anonymous
2023年2月1日 14:37
Reply to  Anonymous

I didn’t say that being an adult as an excuse, what i am saying is he is an adult and he knows the implications of those supa chats and it is his own choice if he wants to entertain them or not regardless the number of followers he has or he is part of a corpo. I don’t have any say on it, it’s his channel and his job, it is his own responsibility. all i can i do is skip the parts or streams that doesn’t “fit” me.

Anonymous
2023年2月1日 14:55
Reply to  Anonymous

why did you copy and paste this word for word from some other anon on the general page about an entirely different topic?

Anonymous
2023年2月1日 18:45
Reply to  Anonymous

I don’t recall but who knows? We may be the same person or not. We probably have the same braincells or something.

Anonymous
2023年2月1日 06:50

Alban received a tons of weird supa and he is laughing, you can see he can’t tell the innuendo behind those jp wordings, he even can’t tell kaida is harassing him with prsk emoji, he probably thinks the supa are funny, it’s cute line in jp.
can’t we said it disgusted people before jump in conclusion “if you can’t enjoy, better leave him”

Stop babying Alban? ok fine.
Can’t wait the day Alban using the line he learnt from supa “Funny” flirty his jp coworker with “can i take away? Lets’ take a rest, i want to lick you pero pero”

Anonymous
2023年2月1日 14:57
Reply to  Anonymous

Uhm no alban is just a degenerate and his true colors are showing, he doesn’t care about sexual harassment because he’s on par with hex. He just hides it behind a whiny baby act and gross favoritism with his fans who have big money

Anonymous
2023年2月1日 04:49

We didn’t said the sexual harassment is Alban’s fault even or he should bal bal bal, some Takaradachi already jumping into we believe Alban if you cannot enjoy the harassing you’re best to leave”
lmao you’re really neve considered what you’re doing, don’t you ever thinking of controlling yourself, let the horny shit stay in your basement, do not supa your jerk off to liver face?
takaradachi have no single shame of their behavior, fucking disgusting.

Anonymous
2023年2月1日 04:33

I want to lick Alban’s panty♡♡♡Lets supa to Alban i am thirsty can i drink your milk?? AAAAA♡♡♡

Anonymous
2023年2月1日 04:24

So, we are free to sexsul harassing Alban until he feel sick of it and have to stop it with in formal wording? got it.
sasuga Takaradachis.

Anonymous
2023年1月31日 23:47

Is it just me feeling takaradachis in the pages always encourage people leave alban?
i don’t know if you are trolling or not.

sexually harassed is a serious topic, i’m pretty sure Alban get the most harassing supa in the wave or even over all nijiEN male liver.

Fulgur talked about sexual topic several times, even with fulgur were playing the sweet daddy still didn’t receive as much as Alban did, and Alban was just a casual talk.

its not like “He is wild, he love it.”, “it’s just a joke”

Vox had received a tons of sexually harassed before, something like supermarket me, get me grass ect. from cn listener, the fucking dark ages, and its really mess because sexually harassed fucking scared out people.

are you the part of the harassing supa?
always want people leave alban don’t disturb your “fun”?

Anonymous
2023年2月1日 00:39
Reply to  Anonymous

If you do watch Alban you will know he’s very straight forward with setting boundaries, he was never the type to hesitate to speak whenever he’s uncomfortable. He him self is very stubborn too the more you try to restrict him the more he’ll do it again, so it honestly best to leave if you don’t enjoy his contents anymore

Anonymous
2023年2月1日 02:07
Reply to  Anonymous

ok you are trolling.
That’s why Alban was going wild because decent listener were scared out by you kinds.Of cause this sites have only dramafags and horny shitposts but constructive criticism.
I’m sick of discussing with you, shameless harasser.

Anonymous
2023年2月1日 03:07
Reply to  Anonymous

All I did was voicing my opinion so I apparently “trolling”, “scared” other and a “harasser”, like please give me a better argument when you calm down and know how to have a conversation. He’s a grown adult and as I said he doesn’t hesitate when it come to setting boundaries, we knows that he is more than capable to handle this and he choose to play around with the joke, he could’ve choose to not read it but he didn’t because that’s his choice and we have no right to decide, your feelings is valid anon I never said it didn’t I just said what I thinks about why takadachis encourage people to leave

Anonymous
2023年2月1日 03:13
Reply to  Anonymous

+ I believe in him and his choices because I trust that he knows what he doing, and what you did is overly babying him and have this illusion of him being weak and helpless when he’s a grown man

Anonymous
2023年2月1日 04:15
Reply to  Anonymous

lmao Millie is a grown man(or woman) she is 30 you are over babysitting her, she knows and you should beliher choices to do a secret GC Stream.
Lmao when things going as yours wish you said they are a grown man, When things against your wish you send him a SC Stop collabs with the same woman.
Hypocrite Takaradachi and shameless harasser.

Anonymous
2023年2月1日 04:16
Reply to  Anonymous

*believe her*

Anonymous
2023年2月1日 04:33
Reply to  Anonymous

Are you blind? I said calm tf down and learn how to hold a conversation without being childish, like who hurt you my child? When you can’t provide a proper argument you resort to throwing tantrum and thinking it would make you looks like you’re on the “good side” when it obvious how you can’t even comprehend this “convo” normally

Anonymous
2023年2月1日 12:59
Reply to  Anonymous

you are the trigged one lmao.

Anonymous
2023年2月1日 14:58
Reply to  Anonymous

you sound like a delulu fan. I believe in him? What are you, a kid? He’s a grown man milking fans for money nothing more to it

Anonymous
2023年1月31日 21:50

I personally think that this is just him being more comfortable with us to joke around like that, looking at his PL and rice purity score he’s definitely very wild and we’re starting to see it more, if you’re not comfortable with it give him a couple more streams if he continues to joke like this more and you’re still very uncomfortable with it then you should stop watching him

Anonymous
2023年2月1日 14:59
Reply to  Anonymous

he’s not being more comfortable, he’s being his real self. a weirdo who likes stuff like this and can show it now that he has a fan base that will never leave him and always toss money at his face

Anonymous
2023年1月31日 21:35

Is it just me or anybody of you feels the same way as me? I would love to ride Alban’s dick and fuck him to the oblivion but I can’t stand too much fansa in a stream. Two or thrice of him being a degen, i could take but if it continues, i really can’t watch it. I am as horny as the other ones, but i just can’t watch too much sexual fansa in his stream. I kinda remember this being an issue before and i am not here to bring it up, he can do whatever he wants to do- i can skip it anyways. I just wanted to vent, LOL.

Anonymous
2023年1月31日 23:15
Reply to  Anonymous

you are not alone, jp anon pages have the same feeling with you lol

Anonymous
2023年1月31日 18:29

Alban’s fetish exploded.
He love to be sexual harassment by cute girls (sometimes endear boys)
Sonny, Altare, Nagi, Suha all have good bonding with him, takaragachis? one or two hours supa sexual harassment? He love it<3 He intentioned to do it. <3
sasuga our sexcat menhera magnet Oshi <3
i hope JP listener accept the facts one day.

Anonymous
2023年1月31日 05:27

please cry, whine and beg more we love to hear it <3

1 30 31 32
目次
閉じる